Cennik

Koszt roboczo godzinny(200zł brutto) liczymy rzeczywisty poświęcony czas na naprawę oraz przygotowanie i posprzątanie stanowiska po zakończeniu pracy.

Nie liczymy czasu według szablonów z WorkshopData itp.

Geometria, zbieżność, geometria aut do sportu.

Ustawienia geometrii wykonujemy na urządzeniu marki Bosch wyposażonego w system aktywnych głowic dokonujących pomiaru na podstawie 8kamer ccd oraz luster i czujników podczerwieni. Urządzenie mimo starszej technologi jest dokładniejsze niż „geometria 3D” która nastawiona jest na prędkość wykonania usługi.

Cennik geometrii:


Pomiar geometrii, ustawienie zbieżności przód 200zł

Regulacja geometrii samochodu 400zł

Regulacja geometrii aut do sportu* 400zł (do 2h każda kolejna godzina 200zł)

Regulacja ustawienia belek zawieszenia, osi, sanek ceny ustalane indywidualnie

Wydruk dla każdego klienta

*możliwe ustawienia według danych dostarczonych przez klienta lub w oparciu o wywiad i doświadczenie firmy w motosporcie.

Wszystkie podane ceny dotyczą aut z rozruszanymi punktami regulacyjnymi.

Maksymalny rozmiar felgi 19cali

Kontakt

Tel: +48-601-450-60JEDEN (12:00-22:00)

wjazd na teren warsztatu możliwy tylko po wcześniejszym umówieniu

czynne od 13:00 do 19:00

D-STAN.PL S.C.

84-207 Bojano ul. Lesoki 1A

NIP: 5882464157

UPG Uszczelka pod głowicą Subaru EJ25. Powód do zmian na lepsze.

W jednostkach silnikowych, a w szczególności w doładowanych EJ25 dochodzi do usterki układu chłodzenia polegającej na przedmuchu ciśnienia z komory spalania do kanałów wodnych poprzez uszczelki pod głowicą/cami oraz w drugą stronę, czyli z układu chłodzenia do komory spalania, co występuje w różnym nasileniu.
W zależności od stylu jazdy i danego egzemplarza awaria może się zdarzyć po 40-200 tyś. km od nowości lub poprzedniej naprawy.

1. Niewielkie ubytki płynu chłodniczego, brak widocznych wycieków, nieznacznie podnoszący się poziom płynu chłodniczego w zbiorniku wyrównawczym (poza normalny poziom przy temperaturze roboczej) przy mocnym obciążeniu silnika np. jazda autostradą z prędkościami ponad 160km/h, znikome ilości bąbelków powietrza w zbiorniku wyrównawczym. Temperatura silnika w normie. [jeździć delikatnie, zaplanować wizytę w serwisie]
Uwaga! auto z taką usterką nie jest pewne, może się okazać że przejedzie kilka-kilkanaście tyś km, ale może się okazać że szybko przejdzie do punktu 2 i 3 (np. w trasie daleko od miejsca zamieszkania właśnie wtedy, kiedy nie chcielibyśmy awarii).

2. Ubytki płynu chłodniczego, po dużym obciążeniu silnika: znaczne podnoszenie się poziomu płynu chłodniczego (nawet poza korek), bąbelki w zbiorniku wyrównawczym, temperatura silnika w normie lub poza. [jeździć delikatnie, zaplanować wizytę w serwisie w możliwie bliskim czasie]

3. Duże ubytki płynu chłodniczego, bulgotanie i liczne bąble powietrza, biały dym z rury wydechowej, przekraczanie normalnej temperatury silnika. [zaprzestać użytkowania auta -pilny serwis]

W oparciu o nasze doświadczenia i stale zdobywaną wiedzę, również od zagranicznych firm specjalizujących się w modyfikacjach samochodów marki Subaru,
mamy do zaoferowania Państwu pakiet, który poprawia fabrykę i zmniejsza prawdopodobieństwo ponownego pojawienia się usterki. Jednocześnie zalecamy kontrolę tłoków i cylindrów (etap często pomijany przez zwykłe warsztaty pracujące na akord).

Szczególnie zachęcamy, abyście tą awarię traktowali jako powód do zmian na lepsze. Być może taki właśnie był cel producentów, aby średnio po 100 tys. km poddać silnik modyfikacjom i cieszyć się „nowym autem” o większej mocy 🙂 Zdecydowanie jest to tańsza opcja, niż zakup nowego auta z salonu (które z założenia będzie miało mniej werwy z uwagi na rygorystyczne przepisy dotyczące emisji spalin w nowych samochodach) i bezpieczniejsza niż zakup samochodu używanego z niepewnego źródła.

Witaj

D-STAN.PL jako serwis samochodów osobowych działa już od 5 lat, jednak z motoryzacją i modyfikacją pojazdów mamy do czynienia ponad 15 lat. Od zawsze marka Subaru oraz auta sportowe wiodły prym w upodobaniach właściciela serwisu. Jak wiadomo silniki typu boxer wymagają większej wiedzy i zaplecza warsztatowego przy pracach remontowo-serwisowych. Również właściciele Subaru nie bez powodu wybrali tą markę. Samochód jest dla nich czymś więcej niż pojazdem do przemieszczania się z punktu A do B.

Dlatego też rzetelność jest u nas na pierwszym miejscu. Zachowanie najwyższej jakości prowadzonych prac wiąże się z poświęceniem większej uwagi każdemu szczegółowi, co przekłada się na czas wykonywania zleceń oraz koszty.